Podpora jednotlivců a firem
„Staňte se nezávislými, naučte se jednat samostatně."Poradenská a konzultační činnost v těchto oblastech
Cheat - all items closed
JEŠTĚ NEŽ ZAČNETE PODNIKAT
Pokud odpověď zní ano, tak první důležité rozhodnutí je již za Vámi.
Co je nutné v tomto okamžiku velmi důkladně zvážit, je forma podnikání. Ne každá forma podnikání se hodí pro Vámi zamýšlené činnosti. Pokud chcete například podnikat sami v malém rozsahu a v předmětu podnikání, kde nehrozí způsobení rozsáhlejší újmy a nechcete složitě účtovat, pak bude rozumné se stát živnostníkem.
Je-li Vaším cílem vyrůst v rozsáhlý subjekt s velkým obratem a nezanedbatelným ziskem, který si chce získat ve svém okolí respekt – pak pravděpodobně zvolíte akciovou společnost i přes povinný základní kapitál a vysoké náklady na administrativu s tím spojenou.
Důležité je také být si vědom rizik a odpovědností spojených s jednotlivými druhy podnikání. Nezapomeňte – ne každá forma se hodí pro každého a realizace změny později, je finančně i časově náročná.
Chci konzultaci k výběru formy podnikání.
SLUŽBY V OBLASTI ADMINISTRATIVNÍ SPRÁVY
Nevíte si rady s některými činnostmi související s činností Vaší firmy a s ohledem na rozsah firmy nebo Vaše možnosti, zejména finanční, není účelné si najímat specializovaného zaměstnance?
Pak se postaráme o Vaši firmu. Činnosti související s administrativní správou dlouhodobě poskytujeme našim stálým klientům.
OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ - GDPR
Opravdu mám vše, co souvisí s GDPR v pořádku?
General Data Protection Regulation – GDPR – Obecné nařízení Evropského parlamentu a Rady EU 2016 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů.
Se splněním povinností v rámci GDPR, kterými jsou např. povinnost vést záznamy o činnostech zpracování, provedení posouzení vlivu na ochranu osobních údajů, ustanovení pověřence pro ochranu osobních údajů a další, Vám rádi pomůžeme.
FIREMNÍ SMĚRNICE A NASTAVENÍ PROCESŮ
V tom případě nastal čas upravit písemně některé procesy. Zaměstnancům je třeba stanovit jasná pravidla, určit cíle a vymezit mantinely pro jejich práci, tj. poskytnout potřebné informace a vydat alespoň nejdůležitější firemní předpisy.
Máte-li firemní vozidla, pak můžeme upravit užívání firemních vozidel, můžeme rovněž nastavit pravidla pro sick days, popř. stanovit podrobnější úpravu práce z domova atd. v písemné podobě. Samostatnou oblast tvoří směrnice v oblasti BOZP a požární ochrany – ty by však měly být samozřejmostí i v každé malé firmě.
PORADENSKÁ A KONZULTAČNÍ ČINNOST KE SPISOVÉ A ARCHIVNÍ SLUŽBĚ
Expanduje-li nikoli Vaše firma, nýbrž objem Vašich spisů, je nejvyšší čas položit si otázku kam s nimi a využít našich služeb. Odpovíme Vám na Vaše dotazy, pomůžeme připravit skartační řády obsahující zejména údaje o lhůtách skladování i o tom, jak třídit dokumenty a nastavit celkový systém archivace, jakož i další povinnosti vyplývajících z právních předpisů.
ÚČETNÍ PORADENSTVÍ
I přes tuto skutečnost potřebujete někoho, kdo má s vedením účetnictví nemalé zkušenosti. Máte již větší firmu a máte více předmětů podnikání? Chcete mít přehled o tom, jak se daří jednotlivým částem Vašeho businessu?
Chcete provádět obchody, které vybočují z běžného standardu? V tom případě zcela jistě potřebujete účetní poradenství. Neváhejte se na nás obrátit.
PERSONALISTIKA A ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ
Je na čase začít se zajímat, jak nastavit vedení administrativy spojené s lidmi, tj. jak pořizovat, uchovávat a aktualizovat dokumenty a informace, týkající se zaměstnanců, a to nejen v souladu s právními předpisy, ale i s Vašimi potřebami. Zároveň bude vhodné přijmout rozhodnutí, zda potřebujete již nyní zaměstnance v pracovním poměru nebo raději v rámci úspory nákladů uzavřete dohodu o pracovní činnosti či o provedení práce.
K tomu budete potřebovat systém osvědčených vzorů dokumentů pro tuto oblast. Rozhodnutí bude sice na Vás – my se však s Vámi však můžeme podělit o zkušenosti z této oblasti a Vaše rozhodování Vám usnadnit.
PODNIKATELSKÉ (FINANČNÍ) PLÁNY
V začátcích podnikání (popř. při zavádění nového produktu) byste neměli vytvoření svého podnikatelského záměru – plánu Vašeho budoucího podnikání podcenit. V budoucnu si tak ušetříte mnohá zklamání a případně i neúspěchy, které vycházejí zejména z toho, že jste při nahodilém plánování, spíše v myšlenkách než na papíře, podcenili otázku výdajů a naddimenzovali své příjmy.
Podnikatelé často přecení své možnosti a jejich výrobek/služby se prodávají v menším rozsahu než předpokládali, popř. za nižší cenu než předpokládali. Sestavte si tedy podnikatelský plán, v němž si stanovíte reálné cíle a Vaše záměry budou v souladu s realitou. Naše konzultace v této oblasti Vám pomohou dosáhnout Vašich cílů.
Čím Vám dále můžeme ve Vašem podnikání prospět?
Cheat - all items closed
CO LZE OČEKÁVAT OD PRÁVNÍHO AUDITU/DUE DILIGENCE?
Pokud přemýšlíte o prodeji společnosti nebo o možnosti změnit Vaši firmu k lepšímu, popř. nevylučujete, že Vaši firmu budete chtít někdy v budoucnu prodat.
Co je vlastně právní audit?
Administrativní prověrka právní dokumentace společnosti.
Jaký je rozsah právních auditů popř. Due Diligence?
Zde samozřejmě záleží na Vašich požadavcích a rovněž na časových i finančních možnostech.
Co všechno může být součástí právních auditů, popř. Due Diligence?
Korporátní dokumenty, pracovněprávní vztahy, smluvní zajištění dodavatelsko-odběratelských vztahů, práva duševního a průmyslového vlastnictví, soudní řízení, rozhodčí řízení, správní a daňová řízení a mnoho dalšího.
Kde se mohu něco zajímavého o právním auditu, popř. Due Diligence dozvědět nebo si ho objednat?
Neváhejte nás kontaktovat, rádi s Vámi Vaše požadavky probereme a poskytneme Vám kontakt na prověřené spolupracovníky.
JAK SI POČÍNAT PŘI ZAKLÁDÁNÍ SPOLEČNOSTÍ/FIREM?
S námi založíte společnost rychle a kvalitně. Zajistíme pro Vás poskytnutí komplexních služeb spojených se založením společností všech právních forem, popř. firem – v rámci živnostenského podnikání. Pomůžeme vám s celým procesem založení, zajistíme přípravu veškeré smluvní dokumentace, doporučíme banku i notáře, vyřídíme živnostenská oprávnění a konečně i zajistíme zápis do obchodního rejstříku.
JAK SPRÁVNĚ POPTÁVAT PRÁVNÍ SLUŽBY?
Doposud jste si smlouvy zpracovávali sami, ale Váš business roste nebo je z jakéhokoliv důvodu čas na změnu? Rádi Vám pomůžeme tuto záležitost vyřešit v souladu s Vašimi požadavky i předpokládaným zaměřením Vaší společnosti, resp. Vašeho podnikání. Rozhodně ne každá advokátní kancelář umí vyřešit na výtečnou jakýkoliv právní problém.
I v právu se Vám vyplatí vyhledat specialistu, který věci rozumí, protože se jí věnuje po mnoho let a zároveň Vám poskytne právní služby v ceně, jež bude odpovídat kvalitě poskytnuté služby. Pokud máte zájem o interní právní služby – sestavíme Vám testy, které Vám pomohou s výběrem kvalitního právního specialisty a popřípadě se s Vámi můžeme spoluúčastnit výběrového řízení.
OUTDOOROVÉHO POBYTY A JINÉ VOLNOČASOVÉ AKTIVITY
Spojte tedy unikátní možnost výjezdu s možností proškolení Vašich kolegů.
Chcete vyzkoušet, jak si Vaši kolegové, popř. i externí spolupracovníci poradí v extrémnějších podmínkách nebo chcete uspořádat pobyt pro Vaše spolupracovníky např. v některé ze zajímavých lokalit na jihu Moravy?Dostaneme-li od Vás zadání, poskytneme Vám školení a spojíme se s firmami, jejichž práci známe a které Vám poskytnou další součást programu (outdoorové aktivity po celý rok nebo např. přednášky o víně a vinařství spojené s ochutnávkami).
SPISOVÁ A ARCHIVNÍ SLUŽBA
Uvažujete o ukončení podnikatelské činnosti bez právního nástupce? Je na čase vyřešit otázku, kde uložit Vaše spisy za rozumnou cenu! Spojíte-li se s námi, doporučíme Vám specialisty, u kterých můžete své spisy uložit s tím, že k Vašim spisů budete mít přístup, kdykoliv o to v rozumné době požádáte.
PORADENSTVÍ V OBLASTI BEZPEČNOSTI PRÁCE A POŽÁRNÍ OCHRANY
Ochrana života a zdraví se postupně stává součástí našeho každodenního podnikatelského života. I přes tuto skutečnost však přetrvává řada zjednodušených a mnohdy mylných přístupů, které ve svém důsledku u mnohých podnikatelů vedou k nízké úrovni v prevenci rizik, bezpečnosti práce, požární ochrany, ale i v dalších oblastech, např. ochraně životního prostředí.
Sankce v případě porušení právních předpisů jsou více než vysoké, nehledě na možné následky pro Vaše zaměstnance. Je také možné, že si nevíte rady s vyřešením okolností spojených s těžkým či smrtelným pracovním úrazem.
Rádi Vás spojíme se specialisty, za nimiž stojí dlouhodobé zkušenosti a výsledky.
PORADENSTVÍ V OBLASTI IT A IS
Dosud jste si vystačili v zásadě s jedním počítačem, nyní však začíná Vaše firma růst a je čas na změnu? Možná hledáte správce sítě, potřebujete rozšířit počítačovou síť nebo prostě jen potřebujete momentálně poradit a získat tak jistotu v zabezpečení dat, jejich zálohování a obnově. Nepodceňte okamžik růstu Vaší firmy a přijměte včas opatření v oblasti IT a IS. Mezi našimi klienty pro Vás najdeme zkušené specialisty v této oblasti a propojíme Vás s nimi.
PREZENTACE VAŠÍ ČINNOSTI - MARKETING
Zřejmě nastal čas prezentovat Vaši firmu! Poradíme Vám, kde si nechat vytvořit Vaše firemní webové stránky, kde pro Vás rádi zpracují návrh Vašeho loga i jednotného firemní stylu.
INVESTIČNÍ PŘÍLEŽITOSTI DO NEMOVITÝCH VĚCÍ
Řekněte nám, co hledáte, a my se to s odborníky na tuto oblast pokusíme, obvykle z neveřejné nabídky, pro Vás najít. Poptávat můžete kancelářské budovy, kombinaci bydlení s možností podnikání, skladové areály, hotely – to vše nejen v Brně a jeho blízkém okolí. Neváhejte nás kontaktovat, možná, že nemovitost, kterou si představujete, už na Vás čeká.
PORADENSTVÍ V OBLASTI FINANCOVÁNÍ MOVITÝCH A NEMOVITÝCH VĚCÍ
Rádi Vás seznámíme se specialisty, kteří mají opravdu dlouholeté zkušenosti v této oblasti i výborné vzdělání, a kteří posoudí Váš podnikatelský plán nebo investiční záměr. Nenechte Vaše výborné nápady zahálet a obraťte se na nás. Rádi Vás zkontaktujeme s těmi, kteří Vám budou umět (nejen) poradit.